Ilmajoella tapahtui torstai-iltana vakava liikenneonnettomuus, jota Pohjanmaan poliisilaitos tutkii parhaillaan. Onnettomuus sattui Nikkolantien ja Seinäjoentien risteyksessä noin kello 21 aikaan.
Poliisi sai hätäkeskuksen kautta ilmoituksen ulosajosta, jossa useita henkilöitä loukkaantui. Ajoneuvossa oli kuljettajan lisäksi kolme matkustajaa, ja kaikki vietiin sairaalahoitoon.
Kuljettaja sekä kaksi matkustajista olivat 17-vuotiaita. Yksi matkustajista oli 16-vuotias.
Poliisin alustavien tietojen mukaan auto olisi ajanut stop-merkin ohi pysähtymättä suurella nopeudella ennen ulosajoa. Esitutkinnassa selvitetään nyt muun muassa ajoneuvon kuntoa sekä tapahtumahetken ajonopeutta.
Tapausta tutkitaan tällä hetkellä rikosnimikkeillä törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ja kolme vammantuottamusta. Poliisi muistuttaa, että rikosnimikkeet voivat vielä muuttua tutkinnan edetessä.
MAINOS:

Posikauppa.com