Kiitos tästä:) Ikäviä asioita tapahtuu eikä jaksa pysyä kärryilläkään kaikesta. Onneksi on Posi tv, joka nimensä mukaisesti aiheutti jälleen kerran.. positiivisemman olon kuin mitä oli tunti taaksepäin. korvaamatonta. Tsemppiä kaikille katselijoille myös
KOMISSAARIT – Kolmas maailmansota! Mitä se on?
Tässä jaksossa seuraamme netistä kolmatta maailmansotaa, syömme popcornia ja pohdimme, että mikä se kolmas maailmansota on? Peace!
Jaa