Käsittämätöntä toimintaa Suomen ns. hallitukselta.
Hanta ( hebreaa: tarkoitta valhetta huijausta yms.) virus on poliittisella päätöksellä julistettu korkeimman luokan tappajaksi. Kohta taas Suomi lukitaan ja ne harvalukuiset yksilöt, joilla on ulkoiluoikeus vetävät maskit päähänsä.
Kuten uutiset kertoivat niin missään muualla maailmassa ei vastaavanlaisia päätöksiä ole tehty. Siispä miten pääsemme eroon tästä latvakakkoshallituksesta?
Hanta ( hebreaa: tarkoitta valhetta huijausta yms.) virus on poliittisella päätöksellä julistettu korkeimman luokan tappajaksi. Kohta taas Suomi lukitaan ja ne harvalukuiset yksilöt, joilla on ulkoiluoikeus vetävät maskit päähänsä.
Kuten uutiset kertoivat niin missään muualla maailmassa ei vastaavanlaisia päätöksiä ole tehty. Siispä miten pääsemme eroon tästä latvakakkoshallituksesta?
