Vautsi oli hyvä keskustelu tärkeästä aiheesta, rento ja humoristinen ote vakavasta aiheesta. Olisin halunnut jakaa tutuille mutta onkin tilaajille. Tykkäsin👍
Mitä positiivista – jakso 5
Keskustelussa valepandemia.
Jaa