Tässä ohjelmassa oli PALJON positiivista energiaa. KIITOS TAMARA! Ja on pakko sanoa, että olen kuunnellut siuta koronasta lähtien ja aluksi oli vaikeuksia ymmärtää kieltäsi, mutta tänään tajusin jo lähes kaiken. Harjoitus tekee mestarin :)! Olen aina ollut utelias (ja lapsuudessani se oli syntiä!) ja nyt odotan lisätietoa tästäkin aiheesta. Uteliaisuus onkin positiivista. Ja näitä addressejakin rauhan, rakkauden ja ystävyyden puolesta, meidän pitäisi kerätä aina vain enemmän ja enemmän. Sanoilla on voimaa!
KROONISESTI AKUUTTI – Rauha on terveyttä, adressi Suomen ja Venäjän suhteista ja Bosnian pyramidit
Jaa